34 абитуриентки ще се състезават в конкурса 'Царица Роза' на 15 май
Кметът Галина Стоянова приветства участничките и подчерта важността на конкурса за традицията на Казанлък
Общо 34 абитуриентки ще се състезават тази година в конкурса "Царица Роза“ в Казанлък, който ще се проведе на 15 май. Те бяха официално приветствани от кмета Галина Стоянова в сградата на местната администрация, където се запознаха с условията на конкурса и екипа, който ще работи с тях по пътя към короната. Подготовката за предстоящото събитие започва утре.
Галина Стоянова подчерта, че конкурсът "Царица Роза" не е просто надпревара за красота, а символ на традицията, която кандидатките предават. „Фактът, че тази година кандидатките са толкова много, означава, че Казанлък расте и че в града има потенциал и млади хора, които желаят да се изявяват и развиват“, добави кметът. Стоянова увери участничките, че победителката ще бъде избрана от безпристрастно жури и пожела на всички да се отпуснат, да се забавляват и да създадат приятелства с екипа, който ще се грижи за тях.
Кметът акцентира, че подготовката за конкурса започва по-рано, за да имат момичетата повече време и да станат по-уверени. „Ученето не трябва да остава на второ място за вас“, подчерта Стоянова и изрази надежда, че на 15 май ще може да връчи короната на "най-красивата, най-амбициозната, най-смелата и най-казанлъчанката по душа".
Висок стандарт на конкурса
Зам.-кметът Сребра Касева добави, че и тази година конкурсът ще бъде на много високо ниво. За външния вид и представянето на претендентките ще се грижат най-добрите специалисти в града. Тя отбеляза, че организирането на събитието е изключително сложно, особено с толкова много кандидатки, и призова участничките да бъдат отговорни и сериозни в подготовката си.
Подготовката за събитието
Касева настоя, че е важно да се спазва програмата на всички репетиции и предварителни събития, за да бъдат момичетата напълно готови за деня на избора. За външния вид и представянията на кандидатките ще се грижи екип от около 30 фризьори, 15 гримьори и двама хореографи. В допълнение, са предвидени фотосесии и видеозаснемане, за да се документира целият процес на подготовка и самото събитие.