Топлофикация София пуска ново мобилно приложение за удобство на клиентите

Приложението 'Моето топло' предлага плащане на сметки и визуализация на потреблението

Снимка © БТА

„Топлофикация София“ ЕАД пусна новото си мобилно приложение, което предлага редица нови функционалности. Сред основните предимства е възможността потребителите да заплащат сметките си за топлоенергия, съобщават от дружеството.

Функционалности на приложението "Моето топло"

Приложението "Моето топло" може да бъде изтеглено безплатно на всяко мобилно устройство от "АпСтор" (AppStore) или "Гугъл Плей" (Google Play). Чрез него потребителите могат да добавят или премахват свои обекти, да получават известия, както и да заявят получаване на електронна фактура.

С помощта на приложението клиентите могат да проследят текущите си и просрочени задължения, независимо колко имота притежават, и да ги платят, без да посещават офис на „Топлофикация“. Всички издадени фактури за последните 36 месеца ще бъдат достъпни за преглед, като всяка от тях може лесно да бъде изтеглена в удобен формат.

Визуализация на потреблението и интерактивни функции

Приложението предоставя визуализация на потреблението на топлинна енергия, както на месечно, така и на годишно ниво, с възможност за сравнение с предходни периоди. Клиентите получават справка за потреблението за имота, за етажната собственост и за годишното изравняване.

Една от ключовите функционалности е интегрираната интерактивна карта, която показва планови ремонти и аварии в реално време. Потребителите могат и сами да подават сигнали при възникнали проблеми. Друга важна функция на приложението позволява достъп до информация в реално време за параметрите на абонатната станция. Проследяват се външна температура, температурата на отоплението и горещата вода, се посочва в съобщението.

Още от категорията

Виж всички
Виж всички
Актуални новини
Последни

Дневни новини