Започна 12-ият сезон на кампанията "С тениска на бала" за стипендии
Инициативата осигурява стипендии за студенти без родители и предлага нов подход за участие

Започна 12-ият сезон на благотворителната инициатива "С тениска на бала" (#steniskanabala), която осигурява стипендии за студенти без родители, съобщиха организаторите от Moto-Pfohe. Активният период на кампанията е от края на март и продължава до октомври, когато е официалното ѝ закриване.
Тази година кампанията предлага нов подход, като дава възможност на всеки участник да създаде своя уникална тениска чрез сайта на инициативата. Всеки ученик, учител, инфлуенсър или бизнес може да се включи, обясниха организаторите. Целта им е да привлекат вниманието на учениците от 12-и клас към благородната кауза, която те могат да подкрепят с малко усилия, докато се забавляват.
Подкрепа за учениците
Тениските помагат на млади хора, които споделят същите мечти и амбиции за по-добро бъдеще чрез образование. Вече се включиха цели класове с абитуриенти от Софийската математическа гимназия "Паисий Хилендарски" и училището "Иван Вазов" във Вършец, служейки като пример за останалите ученици и обществото, съобщиха организаторите.
Успехи на инициативата
Организаторите припомнят, че миналата година са били дарени над 107 000 лева, които са достигнали до 33 първокурсници и осем отличници. Общо досега са дарени над 710 000 лева, които са осигурили стипендии за над 330 студенти. Много известни личности в България също ще участват в кампанията, като дизайнерските тениски ще бъдат разпространявани както в социалните мрежи, така и да се купуват директно от сайта на инициативата.
Важността на каузата
Организаторите припомнят и значението на каузата: повече ученици и родители с персонализирани тениски означава - повече стипендии за висше образование за млади хора без родител.