Мирослав Боршош обсъди туризма с френския посланик Жоел Майер
Целта е да се увеличи интересът на френските туристи към България чрез нови маркетингови стратегии

Министърът на туризма Мирослав Боршош се срещна с посланика на Франция в България Н. Пр. Жоел Майер. Основна тема на разговора беше развитието на туристическите отношения между двете държави и възможностите за по-активно позициониране на България на френския туристически пазар, съобщават от пресцентъра на министерството на туризма.
Стратегически подход за привличане на френски туристи
„Френските туристи са много специални за нас и с екипа на министерството сме решили да приложим стратегически подход за тяхното привличане", сподели Мирослав Боршош. Той поясни, че се разработва специална кампания за привличане на френски туристи. „В новата дигитална реклама ще представим възможностите за природен, културно-исторически, селски, винен и приключенски туризъм в нашата страна, едновременно с предимствата на туристическия ни продукт в четири сезона", заяви министър Боршош.
Целите на срещата
„Французите обичат България, но не я познават добре", отбеляза посланик Майер и насърчи създаването на цялостна маркетингова стратегия, насочена специално към френския пазар. Министър Боршош покани посланика да бъде гост на предстоящата Девета глобална конференция по винен туризъм в Пловдив. Той обърна внимание на потенциала на страната ни и стремежа да позиционираме България като световна дестинация за винен и гастрономически туризъм. „Очакваме експерти в областта от Франция като значима дестинация в този нишов сегмент", добави той.
Българският ден в Париж
От своя страна посланик Майер покани министър Боршош да участва в специална инициатива, насочена към популяризиране на България като дестинация за туризъм, бизнес и инвестиции. „Българският ден в Париж" ще се проведе на 19 юни 2025 г. и се организира от посолствата на двете държави в партньорство с платформата Bulgaria Wants You.
В края на срещата министър Боршош обяви, че ще бъдат предприети действия за насърчаване на адаптирането на информацията за туристическите обекти у нас към франкофонска публика.