300 нови пощенски станции предлагат административни услуги в България

Общият брой на местата за услуги достига 1312, улеснявайки достъпа за гражданите

Снимка © БТА

Административни услуги започват да предлагат още 300 станции на „Български пощи“ от днес, съобщиха от пресцентъра на националния пощенски доставчик. С новите офиси, броят на местата, където гражданите могат да заявяват административни услуги, нараства до 1312.

В малките населени места хората вече имат възможност да подават заявления за услуги към Агенцията за социално подпомагане, Агенцията по заетостта и Националния осигурителен институт. От „Български пощи“ уточниха, че целта на разширението е да се създаде удобство за населението, като им се спестят време и средства за пътуване.

Разширяване на услугите

Броят на офисите ще продължи да нараства, което е част от стратегията на дружеството за подобряване на достъпа до административни услуги. Подробна информация относно предлаганите услуги и местоположението на пощенските станции, в които могат да се заявят, е налична на официалната страница на „Български пощи“.

Обучение на служителите

По-рано този месец вицепремиерът и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов и президентът на Конфедерацията на независимите синдикати в България (КНСБ) Пламен Димитров обсъдиха подготовката на служителите на „Български пощи“ за социалната функция по обмяна на левове в евро. Обсъдени бяха и възможностите за дигитално обучение на работещите в държавното дружество, което е част от усилията за повишаване на ефективността и качеството на предоставяните услуги.

Още от категорията

Виж всички
Виж всички
Актуални новини
Последни

Дневни новини