300 нови пощенски станции предлагат административни услуги в България
Общият брой на местата за услуги достига 1312, улеснявайки достъпа за гражданите

Административни услуги започват да предлагат още 300 станции на „Български пощи“ от днес, съобщиха от пресцентъра на националния пощенски доставчик. С новите офиси, броят на местата, където гражданите могат да заявяват административни услуги, нараства до 1312.
В малките населени места хората вече имат възможност да подават заявления за услуги към Агенцията за социално подпомагане, Агенцията по заетостта и Националния осигурителен институт. От „Български пощи“ уточниха, че целта на разширението е да се създаде удобство за населението, като им се спестят време и средства за пътуване.
Разширяване на услугите
Броят на офисите ще продължи да нараства, което е част от стратегията на дружеството за подобряване на достъпа до административни услуги. Подробна информация относно предлаганите услуги и местоположението на пощенските станции, в които могат да се заявят, е налична на официалната страница на „Български пощи“.
Обучение на служителите
По-рано този месец вицепремиерът и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов и президентът на Конфедерацията на независимите синдикати в България (КНСБ) Пламен Димитров обсъдиха подготовката на служителите на „Български пощи“ за социалната функция по обмяна на левове в евро. Обсъдени бяха и възможностите за дигитално обучение на работещите в държавното дружество, което е част от усилията за повишаване на ефективността и качеството на предоставяните услуги.