Меган Маркъл изненада с появата си на Парижката Седмица на модата
Херцогинята привлече внимание с моден избор в град, свързан с трагедия в кралското семейство, и предизвика смесени реакции

Загадъчното появяване на херцогиня Меган Маркъл в Париж на Седмицата на модата изненада не само обществеността, но и близките ѝ до принц Хари. Въпреки личната трагедия, свързана с този град за принца, Меган избра точно там да се покаже, привличайки вниманието на модната индустрия и предизвиквайки противоречиви реакции.
Меган Маркъл се сблъсква с миналото в Париж
Париж е място, което принц Хари избягва дълги години заради фаталния инцидент с принцеса Даяна през 1997 г., връзката с чиято смърт носи болка и за него, и за цялото кралско семейство. Той неведнъж е изразявал непоносимост към идеята да се връща там. Затова изненадата беше голяма, когато Меган се появи именно в този град, облечена във впечатляваща бяла рокля, създадена от Пиерпаоло Пичоли, дизайнерът, който представи първата си колекция за Balenciaga. След шоуто тя засне видео в лимузината си с изглед към реката Сена и прочутите мостове „Александър III" и „Пон дьо л'Алма" – мястото на трагедията на майката на Хари.
Този жест бе възприет от мнозина като безчувствен, особено предвид дълбоките рани в семейството. Бивши приятели и близки до двойката коментират, че това избирането на локация е умишлено: „Тя знае какво прави. Кара се из града, в който майка му загина. Това говори за нуждата ѝ от внимание." Принц Хари, в своята автобиография "Spare" от 2023 г., разказва за болезненото си преживяване при минаване през този тунел като млад на 23 години, осъзнавайки, че загубата на майка му е окончателна.
Успех и противоречия около модната изява на Меган
От гледна точка на самата Меган Маркъл, появата ѝ на Седмицата на модата в Париж беше значимо събитие. Известното списание Vogue я включи сред най-добре облечените гости, а главната редакторка Анна Уинтур я посрещна с топло отношение, без обичайния си сдържан тон. Пиерпаоло Пичоли също я прегърна, което добави допълнителен престиж и уважение в света на високата мода.
Въпреки това, приемането в модните среди идва в контраст с критиките в социалните мрежи, където Меган наскоро бе обект на насмешки заради неумелия си показ с щипките за сладко. Брандът ѝ As Ever, позициониран като „домашна богиня", не успява да привлече широка аудитория. Според източници от "Дейли Мейл", може би посещението в Париж е сигнал за промяна в нейния подход и стремеж към по-голяма ангажираност с луксозната мода.
Кралското семейство и предизвикателствата в личните отношения
След Париж херцогинята и принц Хари се появиха в Ню Йорк за церемонията по връчване на наградата „Хуманитаристи на годината“. На публичния им дебют двамата изглеждаха разделени – Меган – напрегната, а Хари – ядосан. Те говориха за важността на онлайн безопасността за децата, но атмосферата бе далеч от безоблачна.
Близки до двойката настояват, че между тях има сериозни различия по отношение на бъдещите им планове. „Те искат различни неща. Понякога отношенията им изобщо не вървят добре,“ разказва приятел на семейството.
Бизнес амбиции и критици
Меган продължава да развива своя бранд As Ever, който предлага чай, сладка и вино. Въпреки представянето си като успешна предприемачка, проектът все още има проблеми с привличането на широка клиентела. Самата тя признава пред Bloomberg, че Netflix е единственият инвеститор, а първоначалните планове за самостоятелно финансиране са били заменени от изгодното предложение на компанията.
Планира се разширяване на продажбите към вериги като Target, Bristol Farms и Williams Sonoma, но познати на херцогинята смятат, че главната ѝ цел е натрупване на богатство, макар да липсват необходимите умения. „Тя просто иска да забогатее, да стане милиардерка. Проблемът е, че не знае как,“ коментират те.
Очаква се следващото публично участие на Меган да бъде на конференцията Most Powerful Women на списание Fortune във Вашингтон, където не е ясно дали принц Хари ще присъства с нея.
Модният пробив в Париж като начало на нова глава?
Появата на Меган на Седмицата на модата в Париж разкри нова страна от нейния публичен образ – тази на човек, търсещ признание в модната креативност и престиж. Въпреки скептицизма и личните противоречия, това събитие може да е знак за промяна в професионалния ѝ път и стремежа ѝ да се утвърди в света на високата мода, различен от „домашния“ и персонален бизнес, който развива засега.