Гърция представи туристическото си разнообразие пред британски инфлуенсъри в Лондон

На „Върховното събитие за инфлуенсъри“ Гръцката национална туристическа организация акцентира върху автентичност и устойчивост

Гърция представи туристическото си разнообразие пред британски инфлуенсъри в Лондон
Снимка © БТА

Гръцката национална туристическа организация (GNTO) участва в значимо събитие в Лондон, насочено към популяризиране на туристическото разнообразие в Гърция сред британската публика. Целта беше да се представят уникални преживявания и дестинации пред внимателно подбрана аудитория от инфлуенсъри и специалисти в сферата на туризма, използвайки силата на социалните медии.

Участие в „Върховното събитие за инфлуенсъри“

На 11 юни в Лондон се проведе „Върховното събитие за инфлуенсъри“, организирано от британската платформа icelolly.com. В рамките на събитието бяха проведени презентации и сесии за създаване на контакти, чиято цел бе да се насърчи представянето на пътешествия и преживявания в дигиталната ера, когато социалните медии имат все по-голямо влияние върху туристическите решения.

В събитието взеха участие над 80 водещи британски инфлуенсъри и създатели на съдържание, специализирани в сфери като природата, гастрономията, културата и благополучието. Гърция беше единствената страна с официално представяне, което подчерта специалното ѝ място в очите на британските пътешественици.

Гърция – автентична и устойчива дестинация

Елени Скарвели, ръководител на офиса на GNTO за Обединеното кралство и Ирландия, акцентира на качествата на Гърция като автентична и устойчива туристическа дестинация. Тя представи страната чрез комуникационни платформи, свързани директно с пътуващите, сред които бяха icelolly.com и TravelSupermarket.com.

Платформата icelolly.com има над 1,5 милиона уникални посетители месечно и поддържа силни партньорства с водещи туроператори, което я прави един от най-динамичните играчи на пазара за туристически оферти във Великобритания.

Популярни дестинации и растящ интерес

Според скорошно изследване на компанията майка „Айс Тревъл Груп“ (Ice Travel Group), гръцките острови остават сред най-търсените дестинации на платформата TravelSupermarket.com. Крит и Родос са сред десетте най-предпочитани места за почивка от британските туристи.

Освен тях, Корфу заема 11-то място със значително увеличение на интереса от 14%, а регионът на Халкидики маркира най-голям скок с 149% седмично увеличение, което показва тенденцията към нарастващо внимание към по-малко традиционни, но привлекателни дестинации.

Туристическите възможности за британските пътешественици

Популяризирането на Гърция чрез подобни събития и платформи подчертава разнообразието от туристически преживявания, достъпни в страната. Сред акцентите са природата, културното наследство и гастрономията, които привличат все повече британски туристи.

С предизвикателствата и трансформациите в световния туристически сектор, използването на дигиталните канали и инфлуенсърите се оказва ключово за поддържане на интереса и за стимулиране на пътувания към Гърция.

Още от категорията

Виж всички
Виж всички
Актуални новини
Последни

Дневни новини

Manage cookie consent