Фестивал ФАРА празнува 25 години креативност в България

Международният форум ще се проведе през юни в Бургас с конкурси за рекламни кампании

Снимка © БТА

Най-големият форум на креативната индустрия в България - ФАРА, ще отбележи своята 25-годишнина през юни в Международния конгресен център в Бургас, съобщиха от пресцентъра на общинската администрация.

Професионалисти от комуникационни агенции, компании-рекламодатели и медии ще се съберат на едно място, за да представят своята работа, да обменят опит и идеи, и да вдъхновят бъдещите специалисти в индустрията. Жури, съставено от експерти в бранша, ще отличи най-успешните рекламни форми и кампании, участващи в конкурсната програма.

Мото на фестивала и значимост

Тазгодишното издание на фестивала е под мотото "Раждат се звезди" и отбелязва своя четвърт век като пространство за обогатяване на знания и откриване на нови таланти. Двадесет и петото издание на фестивала се осъществява с партньорството на Община Бургас, посочиха от пресцентъра й.

Чавдар Кенаров, председател на Управителния съвет на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), основател и творчески директор на Noble Graphics, сподели: "Вече двадесет и пет години ФАРА е най-престижното и най-очаквано събитие за комуникационния бранш. Поколения рекламисти са черпили вдъхновение и знания от този форум".

Той подчерта, че фестивалът е "витрина на комуникационната индустрия, барометър на процесите в бранша и прецизен индикатор за нивото на нашия професионализъм". Кенаров допълни, че динамиката в бранша носи както трудности, така и нови възможности за създаване на запомнящи се кампании.

Регламент на фестивала

Фестивалът се организира от БАКА. В конкурсната програма могат да участват комуникационни агенции с рекламни форми и комуникационни кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани, излъчени или организирани между 1 януари 2024 и 15 април 2025 г.

В двадесет и петото издание на ФАРА комуникационните агенции могат да участват с работи в 11 категории на Медийния конкурс и в 38 категории на Творческия конкурс. Платформата за подаване на заявки е отворена, а крайният срок за участие в конкурсите е 15 април 2025 г.

Организаторите припомнят, че за участие в Медийния конкурс се допускат комуникационни агенции, създали и реализирали медийната стратегия на кампанията и закупили рекламните форми в посочените медийни канали. В конкурса могат да участват рекламни форми, част от международни кампании, при условие че медийната стратегия, идея и реализация са на участващата агенция.

Още от категорията

Виж всички
Виж всички
Актуални новини
Последни

Дневни новини