Виетнамската „Винамилк“ е най-перспективната млечна марка според Brand Finance

Компанията получи рейтинг AAA+ и е единствената от Югоизточна Азия в топ 10 на най-ценните световни млечни брандове

Виетнамската „Винамилк“ е най-перспективната млечна марка според Brand Finance
Снимка © БТА

Виетнамската компания за млечни продукти „Винамилк“ бе обявена от „Бранд Файнанс“ за най-перспективната марка в света през 2025 г. Тя получи най-високия рейтинг за сила на марката AAA+ и се нареди сред 30-те най-ценни брандове в сектора, сочи доклад на агенцията Brand Finance, цитиран от Виетнамската новинарска агенция (ВНА).

„Винамилк“ сред водещите световни марки млечни продукти

„Винамилк“ е единствената компания от Виетнам, която попада в престижния списък на 30-те най-ценни марки млечни продукти в световен мащаб. Тя дели място с водещи производители от Индия и Финландия и се откроява пред много утвърдени европейски и американски марки.

Според оценките на „Бранд Файнанс“ „Винамилк“ е сред трите най-перспективни марки млечни продукти за четвърта поредна година. Този успех се дължи на стабилното доверие на финансовите експерти, силното клиентско лоялно поведение и достъпните цени на продуктите.

Отчетът „Храна и напитки 2025“ поставя „Винамилк“ като единствената марка от Югоизточна Азия, която влиза в топ 10 на световния рейтинг по стойност на марката. Всичко това допринася за изкачването на Виетнам до 5-то място сред страните с най-голяма стойност на млечните брандове, с 5,8%, изпреварвайки САЩ с 4,1% и Финландия с 4,5%.

Силни позиции на международните пазари и устойчиво развитие

Представители на „Винамилк“ коментират, че присъствието на големи международни платформи като „Амазон“ в САЩ е дало тласък както на приходите, така и на разпознаваемостта на марката на конкурентните пазари.

Компанията следва дългосрочна стратегия за устойчиво развитие, която допълнително засилва доверието сред потребителите.

„Винамилк“ управлява стадо от над 130 000 крави, отглеждани по европейски стандарти за биологично производство и глобални изисквания за интелигентно отглеждане. Това осигурява ежедневен добив от над 1,1 милиона литра премиум прясно мляко.

Освен традиционните продукти, компанията разширява асортимента си, за да отговори на разнообразните вкусови предпочитания. Вече предлага първокласен сладолед „Джелато“, кисело мляко „Грийн Фарм“ в гръцки стил, чай комбуча, растително мляко и соево мляко с високо съдържание на калций.

Ръст и значение за млечната индустрия

  • „Винамилк“ е единствената марка от Югоизточна Азия в топ 10 на класацията за маркови стойности
  • Виетнам е на пето място в света по пазарен дял на млечни продукти с 5,8%
  • Компанията е получила висока оценка AAA+ за сила на марката

Тази информация е разпространена по споразумение между Българската телеграфна агенция (БТА) и Виетнамската новинарска агенция (ВНА).

Още от категорията

Виж всички
Виж всички
Актуални новини
Последни

Дневни новини

Manage cookie consent