Тейлър Суифт предизвика масирана маркетингова реакция с новия албум

Излизането на „The Life of a Showgirl“ и любовта към оранжевия цвят вдъхновиха големи компании и спортни отбори

Тейлър Суифт предизвика масирана маркетингова реакция с новия албум
Снимка ©

Обявяването на новия албум на Тейлър Суифт и нейната страст към оранжевия цвят предизвикаха бърза и масирана маркетингова реакция от страна на големи компании, които искат да се възползват от икономическото влияние на звездата, предаде Асошиейтед прес.

В сряда певицата направи официално съобщение за излизането на своя 12-и студиен албум „The Life of a Showgirl“ в подкаста New Heights, воден от нейния партньор – състезателя по американски футбол Травис Келси, и брат му Джейсън. Незабавно след това множество големи брандове започнаха да публикуват мемета и промоции, вдъхновени от оранжевия цвят, който Суифт обича и често носи на сцената, особено към края на турнето си Eras.

Икономическата мощ на Тейлър Суифт

Тейлър Суифт се превърна в икономически феномен. Нейните концерти, особено турнето Eras от преди две години, преминаха границата от милиард долара приходи – една забележителна стойност за музикалната индустрия. Според класациите на Pollstar за края на 2023 г., градовете, които я посрещат, получават значителен икономически тласък заради посещенията на хиляди фенове, които харчат в хотели, ресторанти и други места в околностите.

Компаниите вече не чакат дълго, за да се възползват от популярността на Суифт. Още в деня на обявлението за албума започнаха да се появяват множество мемета и публикации в социалните медии, изпълнени с оранжеви нюанси – цветът, с който певицата се асоциира в момента.

Големи марки и спортни отбори се включват в акцията

Сред фирмите, които активно използват този тренд, са „Юнайтид Еърлайнс“, „Уолмарт“ и Нетфликс. Освен корпорациите, повече от дузина отбора от Националната хокейна лига (НХЛ) публикуваха поздравления за новия албум на Суифт в социалните мрежи.

Дори социалната мрежа Екс се включи, като смени профилната си снимка с блестящо оранжево лого „X“. Тази публикация до момента е събрала 5,5 милиона гледания.

Гугъл също отбеляза премиерата на „The Life of a Showgirl“, като при търсене на името на певицата в неговата търсачка се появяват дигитални оранжеви конфети, пламтящо оранжево сърце и фразата „И, скъпа, това е шоубизнесът за теб“.

Свързване на брандове с пряко споменаване на Тейлър Суифт

Любопитна подробност от подкаста е, че Суифт разказа, че е направила лазерна операция на очите. Това беше уловено моментално от акаунта в Екс на LASIK, които публикуваха видео, в което певицата говори за процедурата, рекламирайки своя опит. Постът събра повече от 389 000 гледания и 15 000 харесвания.

Този пример илюстрира как компаниите не само използват цветовете и имиджа на Суифт, но и бързо реагират на всяка нейна дума, за да свържат своите продукти с нейния личен бранд.

Търсенето на оранжевия цвят и новата музика

Любовта на Тейлър Суифт към оранжевото се превърна в силен визуален и маркетингов символ, който сега компании и фенове използват все по-широко. Излизането на нейния 12-и албум „The Life of a Showgirl“ се очаква да бъде не само музикално, но и културно събитие, което ще даде нов тласък на бизнес активности и фенска енергия.

Още от категорията

Виж всички
Виж всички
Актуални новини
Последни

Дневни новини

Manage cookie consent