Шоуто „Като две капки вода“ събира 2,7 млн. зрители и рекорд на „Васил Левски"
Финалът на 13-ия сезон впечатли с рекордна публика, две публични предложения за брак и уникално събитие на националния стадион

Финалният епизод на 13-ия сезон на шоуто „Като две капки вода“ отбеляза абсолютен рекорд по зрителски интерес с близо 2,7 милиона зрители пред екраните и внушителна публика от 40 000 души на Националния стадион „Васил Левски“ в София. Според данни от агенция ГАРБ, повече от половината от зрителите на възраст между 18 и 59 години – 55%, са следили шоуто, което поставя сериозно предизвикателство на конкурентите по Би Ти Ви.
Двойни предложения за брак в грандиозен финал
Голямата емоция на вечерта бяха две предложения за брак, които вдигнаха публиката на крака. Първо, музикантът Димитър от дуета Димитър и Христо предложи брак на приятелката си Ани, като коленичи пред нея на сцената. По-късно актьорът Даниел Върбанов също изненада финалистката Александра Лашкова с предложение за брак.
„Ти си единственият човек, с когото искам да се прибирам. Александра, ще се омъжиш ли за мен?“, каза Върбанов пред публиката, а Александра отговори с „Хиляди пъти да“. Това превърна шоуто в лидер по романтични предложения, изпреварвайки популярното риалити „Ергенът“ по Би Ти Ви, където засега няма сгодени двойки.
Рекордни зрителски данни и уникално събитие на стадиона
Средната аудитория по време на 4-часовото предаване е била над 1,3 милиона души, което е исторически връх за телевизионно шоу у нас през последното десетилетие. Победител в сезона стана певецът Вениамин Димитров, който впечатли публиката с раждането си на сцената в образа на Майкъл Джексън.
Магърдич Халваджиян, един от продуцентите на шоуто, коментира от сцената, че „финал на стадиона е безпрецедентно в историята на шоуто в целия свят“. Заедно с него бил и Кирил Киров-Кико, друг продуцент на предаването. Зрителите на живо и тези пред екраните се включиха в празненство, което рядко се случва у нас.
„Като две капки вода“ – телевизионен и социален феномен
- 40 000 посетители на Националния стадион „Васил Левски“ за финала
- 55% пазарен дял сред зрителите от 18 до 59 години
- Рекордната зрителска аудитория от 2,7 милиона за шоу през последните 10 години
- Две публични предложения за брак, което увеличава популярността на предаването
Този финал на „Като две капки вода“ показа, че българската телевизия може да съчетае зрелище, емоция и голям обществен интерес. Със своя рекорден успех и романтични моменти, шоуто доказа, че остава водещо забавно предаване, заслужаващо вниманието на милиони зрители.