Джордж Клуни и партньори пускат нова безалкохолна бира през март

След успеха с Casamigos, Клуни, Гербер и Мелдман създават бира, вдъхновена от приятелството и свободата

Джордж Клуни и партньори пускат нова безалкохолна бира през март
Снимка ©

Джордж Клуни, заедно с Ранди Гербер и Майк Мелдман, планират да пуснат на пазара нова безалкохолна бира през март. Това ще бъде следващият им съвместен проект след успешната им компания за текила Casamigos, която продадоха през 2017 г. за 1 милиард долара на Diageo, съобщават източници пред Page Six.

Новата безалкохолна марка бира ще има история, напомняща началото на Casamigos. Тя е резултат от близкото приятелство между Клуни и Гербер, които са били съседи с мексикански вили. Двамата са известни и с мотоциклетните си приключения в Мексико, Испания и други дестинации. Брандът Casamigos пък се слави с организирането на едно от най-звездните партита за Хелоуин в Холивуд.

Нов проект, вдъхновен от приятелството и свободата

Относно предстоящия проект на Клуни, Гербер и Мелдман, представители споделят пред БГНЕС: „Ранди, Джордж и Майк не изчезнаха в пенсия – те се отдадоха на живота, който винаги са живели. Между пътуванията с мотоциклети и късните нощни забави, те тихо са създавали нещо ново: безалкохолна бира, направена за истински приятели, от истински приятели и свободата да се събудиш готов за всичко, което предстои.“

Джордж Клуни – повече от актьор

Клуни е познат не само като един от най-успешните актьори в Холивуд, но и като активен предприемач, режисьор и филантроп. Той участва в продуцирането и режисурата на множество филми и сериали с голям успех. Клуни съоснова марката текила Casamigos, която бе продадена на Diageo за милиарди долари, и продължава да инвестира в различни бизнес начинания. Един от последните му проекти е именно тази нова безалкохолна бира.

Освен това, актьорът е известен с ангажираността си в различни хуманитарни и социални каузи. Той се ангажира с кампании за защита на човешките права и социална справедливост на международно ниво.

Безалкохолната бира – новата страст на тримата партньори

Безалкохолната бира символизира нов етап в бизнес отношенията на Джордж Клуни, Ранди Гербер и Майк Мелдман, които след успешната продажба на Casamigos продължават да развиват нови проекти, съчетаващи приятелството с предприемаческия дух.

Още от категорията

Виж всички
Виж всички
Актуални новини
Последни

Дневни новини

Manage cookie consent