Вероника Ценова е новият заместник-кмет по здравеопазване и социални дейности във Враца
С богат опит в здравния мениджмънт, Ценова ще ръководи ключови политики и общински предприятия в сферата

Вероника Ценова е назначена за заместник-кмет по здравеопазване и социални дейности в Община Враца, съобщиха от общинската администрация във Facebook. Тя ще отговаря за ключов ресор, свързан с управлението на политики в областта на здравната грижа и социалната подкрепа, както и за две общински предприятия – „Социални дейности“ и „Обредни дейности“.
Образование и професионален опит на Вероника Ценова
Вероника Ценова е завършила Медицински университет – Плевен. След това придобива магистърски степени по „Управление на здравните грижи“ и „Здравен мениджмънт“ в Стопанска академия – Свищов. Преди назначението си в общината, за кратко е била кмет на село Лиляче. През 2023 година е избрана за общински съветник.
За последната година тя изпълнява функциите на експерт по „Здравеопазване и социални дейности“ в общинската администрация на Враца, което я поставя в пряк контакт с актуалните проблеми и политики в сектора.
Ресор и структура на заместниците в Община Враца
С решението на последното заседание на Общинския съвет във Враца кметът трябва да има петима заместници. С новото назначение на Вероника Ценова заместниците вече са четирима. Ресорите са разпределени както следва:
- Вероника Ценова – здравеопазване и социални дейности;
- Петя Долапчиева – образование и младежки дейности;
- инж. Цветан Стоичков – устройство на територията и обществени поръчки;
- Александър Владимиров – спорт, туризъм и култура.
Възложените задачи на заместник-кметовете са ключови за развитието на общината и осъществяването на ефективна политика в различни сектори.
Професионални предизвикателства и очаквания
Назначението на Вероника Ценова идва в момент, когато здравеопазването и социалните дейности са сред приоритетите за община Враца. Тя ще бъде отговорна за координацията и реализацията на мерки, насочени към подобряване на здравната грижа и социалната подкрепа на гражданите.
Същевременно ще следи функционирането на двете основни общински предприятия в нейния ресор – „Социални дейности“ и „Обредни дейности“, осигурявайки тяхната ефективност и съответствие с нуждите на местната общност.