Държавната психиатрична болница в Севлиево организира коледна кампания за подаръци
Инициативата продължава да събира нови подаръци за пациенти до 16 декември, за да направи празника им по-специален
Държавната психиатрична болница в Севлиево организира за поредна година кампания за събиране на подаръци за своите пациенти. Инициативата цели да осигури подаръци, които ще бъдат раздадени по време на традиционното коледно тържество в лечебното заведение.
Поредна успешна кампания за подаръци
От психиатричната болница в Севлиево съобщиха за Българската телеграфна агенция, че и тази година продължават благотворителната инициатива. „През миналата година мисията да съберем подаръци за нашите пациенти беше много успешна, продължаваме инициативата и през тази", заяви д-р Донка Господинова, директор на лечебното заведение.
Тя изрази благодарност към всички, които са се включили досега, и отправи призив към хората да дарят отново, за да направят празника по-специален за пациентите. Специалистите от болницата напомнят, че подаръците трябва да бъдат нови или без следи от употреба и да са подходящи за хора от възрастовата група между 18 и над 60 години.
Какво може да бъде дарено и срокове
Сред препоръчителните дарения са дрехи, чорапи, сувенири и други малки подаръци, които да донесат радост на пациентите. Подаръците ще бъдат разпределени по време на Коледното тържество в болницата, което е важен момент за пациентите и персонала.
Освен подаването на подаръци лично в болницата, този път се предлага и възможност даренията да се направят чрез сайта на кампанията.
Кампанията за събиране на подаръци продължава до 16 декември, като всеки желаещ може да се включи в инициативата и да подкрепи пациентите.
Значимостта на инициативата за пациентите
Тази кампания е важна част от грижата за хората, настанени в Държавната психиатрична болница – не само като материална подкрепа, но и като жест на внимание и съпричастност към техните нужди и настроение по празниците.
Директорът д-р Донка Господинова подчерта, че подобни инициативи спомагат за по-приятна и топла атмосфера в институцията и показват, че пациентите не са забравени от обществото.