"Хюндай" води пазара на електромобили в България с 172 продажби
Маркетинг програмата "Electric for All" улеснява достъпа до електрически автомобили в страната

Марката "Хюндай" (Hyundai) зае водеща позиция по продажби на електромобили в България за периода от януари до май 2025 година, съобщиха от представителството на компанията в София. С регистрирани 172 електрически автомобила, Hyundai изпревари конкурентите "Тесла" (Tesla) и BMW, които достигнаха съответно 127 и 74 броя.
Водеща позиция на пазара на електромобили
През първите пет месеца на 2025 година Hyundai се наложи като най-продаваната марка електромобили в България. Компанията постигна този успех с реализираните 172 регистрации на свои електрически модели. На второ място е американската марка Tesla с 127 регистрирани автомобила, а трета заключва BMW с 74 броя.
Влиянието на програмата Electric for All
Според официалното съобщение, един от ключовите фактори за успеха на Hyundai е инициативата Electric for All, която стартира в началото на май 2025 г. Програмата има за цел да улесни достъпа до електрическа мобилност и да я направи по-достъпна за широк кръг потребители.
Electric for All предоставя специални ценови условия, субсидирани от Hyundai Motor Europe, адаптирани конкретно за българския пазар. Това включва преференциални предложения, които правят електрическите автомобили по-атрактивни и достъпни за потенциалните клиенти.
Развитие и перспективи на електрическата мобилност в България
Резултатите за първата половина на годината ясно показват растящия интерес към електрическите автомобили на българския пазар. Инициативи като Electric for All допринасят за ускоряване на този процес, предлагайки финансови стимули и популяризирайки устойчивия транспорт.
Тенденцията подсказва, че конкуренцията между производителите на електромобили ще се засилва, а новите програми и предложения ще играят все по-важна роля за крайните потребители.